• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Drogowcy zwężają obwodnicę w Gdyni. Kierowcy zaskoczeni

Maciej Naskręt
14 maja 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Drogowcy likwidują trzeci pas na obwodnicy na podjeździe przed Węzłem Wielki Kack. Drogowcy likwidują trzeci pas na obwodnicy na podjeździe przed Węzłem Wielki Kack.

Znika trzeci pas ruchu na jezdni obwodnicy w kierunku Chyloni przed Wielkim Kackiem zobacz na mapie Gdyni Część prac już odbyła się minionej nocy. Drogowcy twierdzą, że tak będzie bezpieczniej, ale kierowcy już są niezadowoleni.



Jak oceniasz pomysł zwężenia jezdni na obwodnicy?

Nie będzie można już wyprzedzać korzystając z trzeciego pasa na obwodnicy w Gdyni przed Węzłem Wielki Kack jadąc od strony Osowej. Minionej nocy drogowcy zlikwidowali dotychczasowy prawy pas. W efekcie zostały tam dwa pasy ruchu. Uzyskana przestrzeń będzie wyłączona z ruchu.

Kierowcy nie ukrywają swojego zaskoczenia.

- Do tej pory mówiło się, że trzeba poszerzać obwodnicę, by upłynnić ruch. Zresztą tak też mówili drogowcy. Tymczasem przed Węzłem Wielki Kack zrobiono rzecz całkowicie odwrotną - zwężono jezdnię z trzech do dwóch pasów. Kierowcom to jedynie skomplikuje jazdę - skarży się pan Tomasz, nasz czytelnik.

Okazuje się, że inżynierowie ruchu w gdańskim oddziale GDDKiA widzą to całkiem inaczej. Ich zdaniem zwężenie ma zapobiec wielu wypadkom i korkowaniu się jezdni w kierunku Chyloni. Pomysł zwężenia Obwodnicy Trójmiasta pojawił się jesienią 2014 r. Sprawę opisaliśmy w osobnym artykule. To efekt licznych wypadków na drodze ekspresowej S6 w 2014 r.

- W tym miejscu odnotowujemy ogromną liczbę awarii ciężarówek, zimą dodatkowo mają one problem z pokonaniem wzniesienia. Wyłączając z ruchu jeden pas uzyskamy miejsce, w którym duże pojazdy będą mogły bezpiecznie zatrzymać się - tłumaczy Robert Marszałek, dyrektor gdańskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Czytaj też: Kierowcy chcą szybciej jeździć obwodnicą przez Gdynię

Drogowcy podkreślają, że auta zatrzymujące się do tej pory na trzecim - prawym - pasie, powodowały spore zamieszanie na drodze. Wyprzedzenie takiego pojazdu było bardzo utrudnione ze względu na rozpędzone samochody jadące środkowym pasem. Gdy teraz pojazdy staną na jezdni wyłączonej z ruchu, kierowcy nie będą musieli wykonywać manewru wyprzedzania.

Ale to nie wszystko.

- Na końcu lewego pasa, przed Węzłem Wielki Kack, jadąc od strony Osowej, dochodziło do licznych wypadków na skutek m.in. najechania na tył. Chcemy zapobiec takim sytuacjom - tłumaczy dyrektor.

Prace przy malowaniu nowych znaków poziomych mają być prowadzone w zależności od warunków pogodowych. Jeśli spadnie deszcz, zostaną przełożone na kolejny dzień.

Sprawdź aktualną pogodę na Obwodnicy Trójmiasta.

Wstępny plan rozbudowy Węzła Wielki Kack. Wstępny plan rozbudowy Węzła Wielki Kack.
Węzeł Wielki Kack czeka wielka przebudowa

Wprowadzane teraz zmiany będą obowiązywać przynajmniej przez trzy lata. Wtedy ma się rozpocząć budowa Trasy Kaszubskiej z Gdyni do Lęborka. Wtedy przebudowany zostanie Węzeł Wielki Kack i podjazd do niego od strony Osowy.

Pierwotnie Węzeł Wielki Kack miał być łudząco podobny do Węzła Karczemki zobacz na mapie Gdańska, ale w ostatnim czasie plany się zmieniły.

- Zaproponowano szereg zmian. Ostateczny kształt tego węzła poznamy po opracowaniu koncepcji programowej, która jest już przygotowywana - mówi nam Piotr Michalski, rzecznik prasowy gdańskiego oddziału GDDKiA.

Budowa Trasy Kaszubskiej ma się rozpocząć w 2018 r. i potrwać do 2020 r. Koszt jej budowy szacowany jest na ponad 3 mld zł.

Zobacz także: Kamery m.in. na Obwodnicy Trójmiasta.

Skutki śmiertelnego wypadku na końcu Południowej Obwodnicy Gdańska. Skutki śmiertelnego wypadku na końcu Południowej Obwodnicy Gdańska.
Kosmetyczna, ale ważna zmiana na Węźle Gdańsk Południe zobacz na mapie Gdańska

Zwężenie jezdni w Wielkim Kacku to niejedyna zmiana, jaką drogowcy chcą wprowadzić na drogach ekspresowych w Trójmieście. Kolejna szykuje się na Węźle Gdańsk Południe.

Na końcu Południowej Obwodnicy Gdańska, jadąc od strony Elbląga, droga przez wiadukt nad drogą ekspresową S6 miała dwa pasy ruchu. Tuż za tym obiektem był ostry zakręt lewo. Wielu kierowców nie brało sobie do serca ustawionego nieco wcześniej ograniczenia prędkości do 50 km/h. W efekcie wielu kierujących pojazdami swoją podróż kończyło na barierkach. W 2012 r. nawet zginął tam motocyklista.

Drogowcy z gdańskiego oddziału GDDKiA postanowili zwęzić tam jezdnię do jednego pasa ruchu na wysokości wiaduktu, by kierowcy wytracili prędkość jeszcze przed ostrym skrętem w lewo. Tu na szczęście ruch jest niewielki i z powodu wprowadzonych zmian nie powinno być utrudnień.

Miejsca

Opinie (290) 5 zablokowanych

  • (20)

    Najlepiej jak cała obwodnica będzie zamknięta, wtedy wypadki zostaną zredukowane do zera.

    • 554 46

    • I właśnie taką logiką kierują się durnie, w mediach nazywani "urzędnikami" (5)

      • 45 18

      • ... (1)

        Bareja, łubu dubu łubu dubu ;) i wyobraź sobie że oni jeszcze biorą za to kasę...

        • 32 12

        • nie dobijaj mnie! 😤😭

          • 4 5

      • sam jesteś durniem jak nie potrafisz zrozumieć tego co jest napisane i co wynika z analiz (2)

        • 16 34

        • analizy (1)

          Pamiętaj, że analizy są zawsze robione aby potwierdzić lub nie jakąś teorię. Tu jest teoria i skoro ktoś zlecił analizę i za nią zapłacił, to chyba nie uważasz, że z analizy wyjdzie, że się mylił? to by była strata pieniędzy :)

          • 27 6

          • analitycy

            kilka lat temu można było jeździć szybciej obwodnica, zmniejszyli prędkość to jednocześnie zwiększyła się ilość wypadków, zrobili analizy i wyszło im ze trzeba jeszcze zwiększyć ograniczenie prędkości i do tego zlikwidować 3 pas. Jestem przekonany, ze do wakacji wydarzy się tam (przed Kackiem) wypadek śmiertelny.
            Wtedy zrobią znowu analizy, i stwierdza ze trzeba znowu zwiększyć ograniczenie, zamalować kolejny pas, postawić radar. Paranoja!
            Do jasnej ciasnej, jest to S6, czyli ekspresówka!! Może niech GDDiK zmieni jej znaczenie na drogę lokalna, Via Toll nie będzie tam potrzebny, wybudować światła, i progi zwalniające to wtedy wypadków nie będzie!
            Istny MIŚ!

            • 13 6

    • akurat

      jakbyście jeździli przepisowo toby nie trzeba było nic robić!!!

      • 23 26

    • (5)

      Nie oszukujmy się. Kto walił tym pasem i to jeszcze pod górkę ? Tylko czubki w podrasowanych BMW lub Audi.
      Nikt normalny nie zjeżdzał na ten pas bo miał tylko kilkaset metrów i guzik dawało wprzedzenie 2-3 aut o ile auto miało tyle siły żeby przyspieszyć pod górkę.
      Niech likwidują !

      • 36 35

      • (3)

        na pewno nie biedaki w pelnoletnich golfach, bo ci pod gorke jechali wolniej od ciezarowek dla ktorych skrajny prawy pas zostal zaprojektowany.

        • 16 5

        • ja tam jechałem moją (2)

          BMW e39 200 paczki bez większego problemu, żaden zawalidroga nie będzie mi blokował drogi z drogi dziadki w sejakach co jadom obwodnica 70km.h

          • 4 21

          • 200 paczki? (1)

            nie przypadkiem 2 paczki :D

            • 13 0

            • Słabe trolle są słabe.

              • 15 0

      • ja

        ja też wyprzedzałem tam, mam audi, ale nie jestem czubkiem, zwyczajnie korzystałem, żeby wyprzedzić tico, za którym jechałem od shella przy ikei :) bo lewy pas był jego.

        • 23 5

    • ta sama logika co przy utrzymaniu 100km.h (1)

      Skompiluję tu dwa poprzednie swoje kom. bo dalej pasują do "logiki" powyższych działań. A jechałem dziś- jest gorzej.
      To jest niemożliwe do wytłumaczenia tak myślącym ludziom, inne matrixy, np z artykułu o utrzymaniu 100km/h.:
      "Ponadto ciężarówki jadące prawym pasem obwodnicy poruszają się z prędkością 80-90 km/h. Natomiast auta na lewym pasie to samochody osobowe jadące najczęściej 120 km/h. Różnica prędkości również potęguje tam niebezpieczeństwo, szczególnie przy próbach wyprzedzania i zmiany pasa."
      To jest całe cudne, ale to, że zagrożeniem przy wyprzedzaniu jest różnica prędkości- precious.
      Nie ma nawet sensu zaczynać dyskusji, przy tak absurdalnej agrumentacji
      Stary dowcip dla autorów i zgadzających się z powyższym cytatem i zwężeniem obwodnicy:
      Wiecie co jest najczęstrzą przyczyną utonięć???
      -WODA

      Oni widocznie lubią i chcą np. wjeżdżać na obwodnicę 50 na godz., dziwić się potem, że nie mają jak wjechać i stać bezradnie na końcu pasa prosząc o zablokowanie dla nich prawego. Sami zaś- prawym przez całą obwodnicę, nie ważne, że ktoś chce właśnie wjechać, a oni mogą zjechać na lewy.

      Mamy strasznie dużo samolubnych ludzi: jedni chcą samolubnie szybko inni wolno- "normalnie". A ja bym chciał abyśmy poruszali się po drogach przewidywalnie dla innych, patrząc co się dzieje i BĘDZIE DZIAŁO ZA CHWILĘ, płynnie, czytelnie. wtedy każdy dojedzie tak, jak będzie chciał.

      • 27 1

      • Racja, jest gorzej, ale z innych powodów (na razie)

        Wczoraj wjechałabym w zad kierowcy, który zgłupiał widząc częściowo zamalowane pasy i zaczął ostro hamować, bo mu się liczba nie zgadzała :/
        Nie wiem, czy likwidacja pasa coś zmieni, czy nie (może warto spróbować), ale wiem jedno - jak się coś robi, to od początku do końca, a nie po łebkach, bo dopiero to powoduje zagrożenia. Facet miał prawo zgłupieć i pewnie wielu kierowców na to samo się nadziało. "Trochę żeśmy pomazali, a resztę się zrobi jak nam się pogoda spodoba." - ręce opadają...

        • 7 0

    • Dobrze zrobili

      lepiej niech będzie pas awaryjny dla ciężarówek jak się śnieg znów pojawi.
      Zresztą dla zwykłych awarii tez jest potrzebny bo jak jest awaria to z 3 się jeden robi bo każdy cwaniakuje i nie wpuszcza wiec lepiej dwa i pobocze przynajmniej korków mniej będzie.

      • 7 2

    • Ale będzie awans, a za dwa lata drugi!

      Bo ktoś wymyśli żeby poszerzyć obwodnicę w tym miejscu do trzech pasów! Komorowszczyzmy czas zacząć (bo przecież Bronek zawsze był za referendum w sprawie JOWów).

      • 6 2

    • Sluszna decyzja !

      Ograniczy szanse manewru dla debili wciskających się na wariata po pasie technicznym !

      Tam co drugi debil wymuszał wjazd na pas jazdy aby tylko wyprzedzić !

      Bardzo niebezpieczne miejsce !

      • 0 4

    • bardoz dobrze

      idioci wyprzedzaja na trzeciego przy predkosci 160km/h a pozniej sie dziwic skad wypadki

      • 2 2

    • tak rozumowali komuniści: jak się wprowadzi zakaz kąpieli, to nie będzie utonięć

      byli jednak tacy, którzy zaczęli uczyć ludzi pływać. Teraz przydałoby się powtórzenie nauki jazdy by nie siedzieć na zderzaku poprzedzającego kierowcy przy prędkości określonej znakami np. 90 km/h.

      • 2 0

  • W Gdyni co chwila coś przeciwko mieszkańcom. (14)

    Coraz trudniej się tu zaczyna żyć... a urzędasy mają się dobrze.

    • 252 66

    • Deratyzacja deratyzacją, ale twój mózg wymaga interwencji lekarza, i to pilnej

      Zarządcą ZOT jest GDDKiA, a nie UM w Gdyni - taki mały zonk głupi wyborco komorka

      • 32 11

    • przecież piszą, że było tam dużo wypadków....zrobili miejsce buforowe dla cieżarówek i to dobrze (4)

      • 15 16

      • Ale debilowi tego nie przetłumaczysz

        Oni zawsze najgłośniej krzyczą

        • 13 5

      • napisac to sobie mozna wszystko zeby udowodnic swoje racje, bezmozgowce uwierza

        • 8 1

      • To (1)

        powiedz mi głąbie jak ciężarówki które mogą poruszać sie tylko prawym pasem, mając problem z podjazdem przejada na ten skrajny lewy pas..

        • 4 7

        • Nie bardzo rozumiesz, jak wygląda to przemalowanie pasów, prawda? Dla niekumatych: lewy pas poprowadzą po lewym. Prawy po środkowym. Obecny prawy zamalują na awaryjny. Kapuje komentator o bardzo małym rozumku?

          • 12 2

    • wszystkiemu winien szczurek

      w nocy zamalował pasy szt.3 jezdni przeciw własnym mieszkańcom

      "deratyzacja potrzebna od zaraz"

      • 4 10

    • (1)

      to akurat robi gdansk nie gdynia

      • 2 8

      • To akurat robi Gdaka, a nie Miasto Gdańsk.

        • 7 2

    • Bo coraz częściej te świ...nie z gdanska (2)

      wpi...er..a..ja sie w sprawy Gdyni i zagrabiaja wszystko co cale trojmiasto powinno dostac

      • 5 7

      • fujarkowiec? (1)

        • 3 3

        • cipcip betoniara?

          • 4 4

    • powiem tak jak C.Pazura

      w oryginale było Łódź ku...wa, a tu będzie Gdynia k.....wa

      • 1 3

    • Następny hejter sponsorowany przez miasta ościenne?

      • 3 0

  • Paranoid - next level. (4)

    Gdy już myślę, że osiągnięto sufit absurdu, ktoś go przebija z impetem.

    • 257 31

    • Zróbmy w Gdyni DDR zamiast obwodnicy. Będzie i bezpiecznie i ekologicznie. A i statystyki się podciągną.

      • 2 4

    • to dalej wybierajcie tych pajacow na rzadzacych,bedziecie mieli lepiej :)

      • 4 4

    • Po "myślę" przestałem czytać - nie lubię, jak mi kłamią.

      • 1 2

    • Takich macie rządzących, jakich żeście wybrali!

      • 2 4

  • Jeżeli tak pokazały analizy to ok. Ale i tak trzeba dobudować po 2 pasy z każdej strony!!! (6)

    Inaczej będzie jeden wielki korek... Takie działania to tylko kupowanie odrobiny czasu.

    • 138 12

    • Dwa do za mało (2)

      Sześć to absolutne minimum

      • 4 5

      • (1)

        Osiem

        • 5 1

        • Dziesięć.

          Agresywność dziesięć.

          • 9 0

    • jakie analizy? kto i kiedy je robil, konkretnie nazwiska i daty? mam prawo wiedziec, gdyz za moje pieniadze sie to odbywalo.

      • 10 1

    • trzeba ustępować! (1)

      Ile by nie było pasów, będą korki. Ponieważ KAŻDY chce jechać LEWYM PASEM i nie wpuszcza szybszego.Zgadzam się, że było tam pełno wypadków, bo kierowcy się nawzajem nie wpuszczali.

      • 5 1

      • Nie wpuszczam "szybszego", jeśli mam 115+ km/h na budziku, a prawy pas jest zajęty.

        • 6 1

  • To bandyci jacyś, a nie drogowcy!!!! (2)

    Powinno się ich prywatnie obciążyć kosztami korków jakie spowodują swoim kretynizmem!

    • 151 41

    • bandyci to truckerzy jeżdżący starym złomem

      • 9 2

    • zgadzam się z innego powodu

      To co zobaczyłem dziś to jakaś masakra. Pasy zostały zmienione tyle, że nagle pojawia się obszar zakreskowany (wysepka) na środku mojego pasa i jadący przede mną nagle hamują, bo nie wiedzą co na drodze się dzieje. Poddałem się teorii niemyślenia, czyli jechania tak jakby mógł to wymyślić jakiś pracownik firmy wykonawczej, który nie ma prawa jazdy i prawdopodobnie nigdy autem nie jechał... i udało się, przejechałem bez wypadku :)
      Pewnie szybko wrócą do 3 pasów po pierwszych stojących ciężarówkach jak lekko oblodzi, tego się nie boję. Boje się, że trochę rannych może się pojawić nim auta rozjeżdżą pozostałości po wysepce na lewym pasie.

      • 10 2

  • Mi się w miarę to podoba (5)

    Rozwiązanie wykluczy bardzo niebezpieczne zdarzenia zjazdu z dużą prędkością z pasa trzeciego i zajeżdżania drogi innym użytkownikom.

    Niestety zwłaszcza na Chwarznie będzie się mocno spiętrzało przez wolne pojazdy na prawym pasie, zwłaszcza że ciężarówki nie mogą się wyprzedzać na obwodnicy i po 20 kilometrach często jadą tu kilku - kilkonastozespołowymi konwojami.

    Z plusów pojazdy zepsute nie będą blokować jazdy (mam taką nadzieję).

    Ostatecznie będzie wolniej ale bezpieczniej.

    • 101 62

    • (1)

      to się naucz prowadzić i dodaj gazu jak zmieniasz pas a nie hamuj!!

      • 10 18

      • ?

        Debil ?

        Dodaj gazu , chyba z zapalniczki tobie do nosa !

        • 4 2

    • Proponowane przez drogowców rozwiązanie wydaje się rozsądne i potrzebne.

      • 9 6

    • cob ty piszesz

      jakie zajerzdzanie drogi ,jak ktoś zjerzdza z wiekszom predkoscia a ty jedziesz wolniej to wączasz jego spaliny a nie zajerzdza ci z miejszą predkoscią

      • 1 2

    • Jeśli jazda obwodnicą z trzema pasami jest dla Ciebie niebezpieczna to jedź przez miasto lub zostań w domu.

      • 1 2

  • Jestem za. (17)

    Ten trzeci pas pod górkę był za krótki a zapasowy przyda się. Pogadamy za kilka dni, jak będzie tam stała zepsuta ciężarówka. Wtedy wszyscy zmienią zdanie.

    • 142 51

    • jesli ciężarówka zepsuje się na prawym to przy trzecha pasach można ominąc ją środkowym lub lewym (4)

      bez zwalniania = zatorów

      • 11 22

      • Jeśli ciężarówka zepsuje się na prawym to przy trzech pasach można ominąć ją.... (3)

        Nie, nie można - środkowym i prawym w tym czasie prują idioci, dla których ograniczenia prędkości to tylko nieistotne zalecenia a nie przepisy.

        • 26 7

        • ...

          Oczywiście środkowym i lewym ;-)

          • 6 0

        • przy tylu pasach w kazda stone , przedzielonych zielenia, MOZNA wyprzedzaj po prawej

          A jak ci się nie podoba, to sam zjedz na prawy pas, to cię nikt nie będzie bral po prawej

          • 0 6

        • A kto przy awarii a tym bardziej wypadku na lewy zjeżdża? Ci co jadą lewym (jak są dwa pasy) zostają na środkowym a Ci z prawego do zera muszą zwalniać i wszyscy stoją.

          • 3 2

    • widzę "ministerstwo prawdy", czyli funkcjonariusze propagandy UM Gdynia już aktywni...

      • 10 12

    • (5)

      Problem taki że najczęściej jak ciężarówka się psuje i staje to już nie jest w stanie dojechać pod górę choćby 2 metry czyli i tak stanie na prawym pasie a ten awaryjny pozostanie nietknięty

      • 15 4

      • (4)

        To się kawałeczek cofnie za sprawą grawitacji.

        • 8 4

        • Cofanie?? (1)

          Na obwodnicy???!!!

          • 2 0

          • Chyba lepiej powolutku cofnąć dziesięć metrów, żeby zjechać na pas awaryjny, skoro nie może podjechać pod górę do przodu, niż stać na pasie jezdnym? Masz zakaz cofania,ale masz też zakaz zatrzymywania się na pasie ruchu i blokowania ruchu. Niektórzy, widzę nie umieją myśleć samodzielnie.

            • 4 3

        • Problem ciężarówek jest taki, (1)

          że przy zgaszonym silniku blokują się hamulce i jeśli wyczerpie się powietrze w zbiornikach to nie da rady jej ruszyć w żadną stronę

          • 1 0

          • w kilka minut na pewno powietrze nie zejdzie

            • 1 0

    • Dzisiaj stał zepsuty samochód i kierowcy musieli ostro hamować, ale (1)

      nie z powodu samochodu, tylko z powodu tego, że drogowcy nie zdrapali martwego pola, co bardzo dezorientowało uczestników ruchu..

      • 2 2

      • Zgadzam się. Drogowcy nie ustawili żadnego znaku o zmianie organizacji ruchu. Co innego pokazują znaki poziome a co innego pionowe.

        • 6 0

    • za krótki ? zależy jaką się furmanką jedzie :)

      jw

      • 2 3

    • myślisz ze ciezarówa bedzie wiedziała ze sie zepsuje i zjedzie

      wczesniej na ten pas wyłączony z ruchu? tak samo z tirami zimą, myslisz ze zanim utknie na lodzie, zjedzie i sie tam zatrzyma?
      Jak ktoś wiedziałby ze zginie w wypadku, to nie wyjeżdzałby z domu.
      durne myslenie.

      • 9 2

    • Dokładnie

      Uważam, że to bardzo dobre rozwiązanie. Bardzo często prawy pas był zablokowany przez zepsute ciężarówki, które nie radziły sobie z podjazdem pod górkę. W mojej ocenie upłynni to ruch w tym miejscu, zwłaszcza że rzadko trafiał się dzień bez incydentu na tym odcinku, a zablokowany prawy pas powodował korki minimum do Osowy.

      • 5 0

  • Szkoda, że nie ograniczą do jednego pasa. (3)

    Było by miejsce na ścieżkę rowerową i wypas gęsi.

    • 261 29

    • właśnie o tym samym pomyślałem (1)

      tjaaa

      • 3 2

      • Widać nie tylko genialne umysły myślą podobnie...

        • 3 2

    • Na takiej głębokiej prowincji spokojnie wystarczy jeden pas

      • 1 0

  • To chyba jakiś żart!!!

    Jw.

    • 79 27

  • Stado baranów! (8)

    I tyle! Wszędzie poszerzają, dobudowują, ulepszają, a u nas zamykają piękny, wygodny, solidny pas ruchu. Ale co tu wymagać od nich. Ludzi pracujących w takich instytucjach z roku na rok więcej, a poziom... hmmm... jak wyżej w artykule!
    Ps. Czy nie można za takie decyzje wyrzucać z pracy?

    • 122 37

    • Gdzie jest wszędzie?

      Ten solidny pas ruchu jest zbyt krótki by miał sens.

      • 7 7

    • Obwodnica (1)

      A to wynik tego ze wczoraj albo przedwczoraj był artykol o przywróceniu 120km /h na gdyńskim odcinku.Za duzo krytyki na temat drogowcow zazadzajacych obwodnica wiec zamkneli pas pretekst zawsze się znajdzie.A co tam .

      • 3 5

      • Tak, tak, całą noc drogowcy siedzieli i kombinowali, jak by Tobie osobiście dopier....ć za ten artykuł. Weź pigułkę i zagryź snickersem, bo gwiazdorzysz!

        • 6 2

    • Czy nie można za takie decyzje wyrzucać z pracy? (1)

      pewnie nie, bo ta banda tępaków jest z samego gdańska, zrozum to. Taka szczera prawda niestety. Pie...pr..one komuchy PA i jego świta.

      • 3 5

      • Weź pigułkę, popij meliską i zjedz snickersa, bo gwiazdorzysz. Co ma PA do GDDKiA - organu centralnego Państwa?

        • 2 0

    • w wielu miastach drogi szybkiego ruchu są likwidowane (2)

      polityka kształtowania infrastruktury drogowej jest nastawiona bardziej na poprawę warunków ruchu pieszych i rowerzystów niż na poszerzanie ulic, które w żadnym mieście nie zlikwidowało korków tylko poprzesuwało je gdzie indziej i zwiększyło problemy z parkowaniem. Budżety wielu miast i całej USA nie wystarczają na utrzymanie przewymiarowanej infrastruktury drogowej i parkingowej.

      • 0 3

      • Drogowiec jak wnioskuję z wypowiedzi (1)

        J.W.

        • 0 1

        • A pochwal się, gdzie Ty pracujesz?

          • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Sprawdź się

Sprawdź się

Kierowca ma obowiązek wożenia w aucie:

 

Najczęściej czytane